1
Аналітика та проектування
Учасники
Проектувальник, дизайнер, менеджер
Вхід:
- Бриф
- Цільова аудиторія
- Загальна концепція потоку
- Аналіз конкуретів
- Методи використання
Процес:
- Сценарій поведінки користувачів
- Навігаційна карта
- Взаємодія екранів
- Юзабіліті-тестування
- Підготовка технічного завдання
Результат:
- Інтерактивні прототипи
- Технічне завдання
Технології:
Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, InvisionApp
Учасники
Дизайнер, проектувальник, менеджер, ios/android розробник
Вхід:
- Бриф
- Технічне завдання
- Інтерактивні прототипи
- Матеріали від клієнта
Процес:
- Концепція дизайну
- Розробка дизайну
Результат:
- Макети екранів
- Інтерактивні прототипи з дизайном
- Кейс проекту
Технології:
Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects, InvisionApp
Учасники
Проектувальник, frontend-розробник, дизайнер, менеджер
Вхід:
- Технічне завдання
- Макети екранів
Процес:
- Проектування
- Розробка верстки та логіки екранів програми
- Взаємодія API
- Розробка адміністративної панелі
- Тестування та налагодження
Результат:
- Мобільний додаток або веб-сайт
- API
- Адміністративна панель
Технології:
Xcode, Android Studio, Git